Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

Ιούνιος, ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού...Η Στ'  τάξη πλησιάζει προς το τέλος.



Γλώσσα
Επεξεργαστήκαμε το κείμενο "Επιστήμη με άρωμα γυναίκας".  Ασχοληθήκαμε με την περιγραφή μιας προσωπικής εμπειρίας και με τα φαινόμενα του ρατσισμού.  Σχολιάσαμε την αποψη «Πιστεύω ότι δεν παίζει ρόλο αν είσαι μωαμεθανός ή χριστιανός, άνδρας ή γυναίκα, Άραβας ή Eυρωπαίος, αρκεί να είσαι αφοσιωμένος σ’ αυτό που κάνεις». Βρήκαμε, επίσης, αντωνυμίες στο κείμενο και τις ταξινομήσαμε.

Μαρί Κιουρί




 
Μπεν Λάκνταρ
Υπενθύμιση:
Τα είδη των αντωνυμιών:


Κτητικές: δείχνουν τον κτήτορα, σε ποιον δηλ. ανήκει κάτι(μου, σου, του, της)
Αυτοπαθείς: δείχνουν πως το πρόσωπο που ενεργεί δέχεται το ίδιο την ενέργεια(τον εαυτό μου, τον εαυτό σου, τον εαυτό του)

Οριστικές: ξεχωρίζουν κάτι από άλλα του ίδιου είδους(ίδιος, ίδια,ίδιο)

Δεικτικές: δείχνουν κάτι(τούτος, τούτη, τούτο, εκείνος, εκείνη, εκείνο κλπ)
Αναφορικές: αναφέρονται σε λέξεις που προηγούνται ή παραλείπονται (που, ό,τι, ο οποίος , η οποία, το οποίο κλπ)
Ερωτηματικές: ρωτάμε (τι, ποιος, ποια, ποιο κλπ)
Αόριστες: όταν δεν ξέρουμε κάτι ή κάποιον(κάποιος, κάποια, κάποιο, ένας μια, ένα, κάθε, κάτι, τίποτε, το παν κλπ)


Μαθηματικά
Συνεχίσαμε να επιλύνουμε προβλήματα ποσοστών με τη χρήση αναλογιών

Μαθήματα: 
1. Γλώσσα: Ανάγνωση 15, 16
Ορθογραφία:16
2. Μαθηματικά σελ. 86
Ιστορία: Γράφω τον τίτλο του μαθήματος "Από τον ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897 στο Μακεδονικό αγώνα". Επιλέγω και απαντώ μία από τις δύο ερωτήσεις της σελίδας 181. Κολλώ και εικόνες μακεδονομάχων.