Γλώσσα:
Ολοκληρώσαμε την ενότητα "Η ζωή έξω από την πόλη" με ποίηση του Κωστή Παλαμά ("Στον κήπο") και του Οδυσσέα Ελύτη ("Ο ήλιος ο ηλιάτορας") στο βιβλίο Με λογισμό και μ'όνειρο. Σε ένα πρώτο επίπεδο μιλήσαμε για την αξία της φύσης και του περιβάλλοντος και το πόσο σημαντικά είναι στη ζωή του ανθρώπου. Δώσαμε, επίσης, έμφαση στο συμβολισμό στην ποίηση, στα συναισθήματα, στα μηνύματα που απορρέουν από τους στίχους, στο σουρεαλισμό και στη σύνθεση εικόνων. Ακολούθως, τα παιδιά επέλεξαν στίχους και τους παρουσίασαν με δικά τους κολάζ (όπως και ο Ελύτης) και έφτιαξαν δικούς τους στίχους επιλέγοντας τη φύση ως πηγή έμπνευσης.
Και κάτι σχετικό με τον ήλιο και τη φύση της Πάφου
Μαθηματικά:
Κάναμε μια σύντομη αξιολόγηση στην προσθαφαίρεση ομώνυμων και ετερώνυμων κλασμάτων και μικτών αριθμών. Προχωρήσαμε στην εύρεση του εμβαδού του τριγώνου.
Μαθήματα:
Γλώσσα: Αξιολόγηση στην 7η ενότητα (μαθαίνω την ορθογραφία της ενότητας). Τελιώνω το ποίημα και το κολλάζ στο τετράδιο των Ελληνικών.
Μαθηματικά: σελ. 80,81
Ολοκληρώσαμε την ενότητα "Η ζωή έξω από την πόλη" με ποίηση του Κωστή Παλαμά ("Στον κήπο") και του Οδυσσέα Ελύτη ("Ο ήλιος ο ηλιάτορας") στο βιβλίο Με λογισμό και μ'όνειρο. Σε ένα πρώτο επίπεδο μιλήσαμε για την αξία της φύσης και του περιβάλλοντος και το πόσο σημαντικά είναι στη ζωή του ανθρώπου. Δώσαμε, επίσης, έμφαση στο συμβολισμό στην ποίηση, στα συναισθήματα, στα μηνύματα που απορρέουν από τους στίχους, στο σουρεαλισμό και στη σύνθεση εικόνων. Ακολούθως, τα παιδιά επέλεξαν στίχους και τους παρουσίασαν με δικά τους κολάζ (όπως και ο Ελύτης) και έφτιαξαν δικούς τους στίχους επιλέγοντας τη φύση ως πηγή έμπνευσης.
Και κάτι σχετικό με τον ήλιο και τη φύση της Πάφου
Μαθηματικά:
Κάναμε μια σύντομη αξιολόγηση στην προσθαφαίρεση ομώνυμων και ετερώνυμων κλασμάτων και μικτών αριθμών. Προχωρήσαμε στην εύρεση του εμβαδού του τριγώνου.
Μαθήματα:
Γλώσσα: Αξιολόγηση στην 7η ενότητα (μαθαίνω την ορθογραφία της ενότητας). Τελιώνω το ποίημα και το κολλάζ στο τετράδιο των Ελληνικών.
Μαθηματικά: σελ. 80,81