Ασχοληθήκαμε με την περιγραφή ενός χώρου στο οποίο πέρασαν ή δεν πέρασαν καλά τα παιδιά π.χ το σπίτι του παππού και της γιαγιάς, το καφενείο του χωριού, το νοσοκομείο, η αίθουσα χορού κτλ
Ερωτήσεις που μπορούν να βοηθήσουν:
- Πού ήταν ο χώρος;
- Πώς ήταν από έξω και πώς από μέσα;
- Ποιους συναντούσατε εκεί;
- Γιατί πηγαίνατε;
- Πώς νιώθατε κάθε φορά που βρισκόσαστε εκεί;
Τα παιδιά μπορούν, επίσης, να χρησιμοποιήσουν μεταφορές καθώς και εκφράσεις που ξυπνούν όλες τις αισθήσεις: αφή, ακοή, όραση, γεύση και όσφρηση.
Τη Δευτέρα θα γράψουμε στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου εργασία με θέμα "'Ενας χώρος στον οποίο πέρασα πολύ καλά ή δεν πέρασα καθόλου καλά"
Ασχοληθήκαμε, επίσης, με τα επίθετα που καταλήγουν σε -ης, -η, -ες όπως για παράδειγμα:
ο διεθνής, η διεθνής το διεθνές (ο ευσεβής, ο δημοφιλής, ο πολυτελής κτλ).
Μαθηματικά:
Ολοκληρώσαμε την αξιολόγηση για τα κριτήρια διαιρετότητας και το ΜΚΔ
Μαθήματα:
1. Προετοιμασία για την παραγωγή του γραπτού λόγου
2. Γλώσσα: τετράδιο εργασιών σελ.54, 57
3. Γεωγραφία: Διαγώνισμα στη Νότια Αφρική
Γιορτάζει την Παρασκευή ο άγιος Θεόδωρος. Γιορτάζει και το σχολείο μας. Καλό τριήμερο λοιπόν!! Πληροφορίες για τον άγιο Θεόδωρο μπορείτε να βρείτε εδώ.