Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

Γλώσσα:
Ασχοληθήκαμε με την περιγραφή ενός χώρου στο οποίο πέρασαν ή δεν πέρασαν καλά τα παιδιά π.χ το σπίτι του παππού και της γιαγιάς, το καφενείο του χωριού, το νοσοκομείο, η αίθουσα χορού κτλ

Ερωτήσεις που μπορούν να βοηθήσουν:

  • Πού ήταν ο χώρος;
  • Πώς ήταν από έξω και πώς από μέσα;
  • Ποιους συναντούσατε εκεί;
  • Γιατί πηγαίνατε; 
  • Πώς νιώθατε κάθε φορά που βρισκόσαστε εκεί;

Τα παιδιά μπορούν, επίσης, να χρησιμοποιήσουν μεταφορές καθώς και εκφράσεις που ξυπνούν όλες τις αισθήσεις: αφή, ακοή, όραση, γεύση και όσφρηση.

Τη Δευτέρα θα γράψουμε στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου εργασία με θέμα "'Ενας χώρος στον οποίο πέρασα πολύ καλά ή δεν πέρασα καθόλου καλά"

Ασχοληθήκαμε, επίσης, με τα επίθετα που καταλήγουν σε -ης, -η, -ες όπως για παράδειγμα:
ο διεθνής, η διεθνής το διεθνές (ο ευσεβής, ο δημοφιλής, ο πολυτελής κτλ).

Μαθηματικά:
Ολοκληρώσαμε την αξιολόγηση για τα κριτήρια διαιρετότητας και το ΜΚΔ

Μαθήματα:
1. Προετοιμασία για την παραγωγή του γραπτού λόγου
2. Γλώσσα: τετράδιο εργασιών σελ.54, 57
3. Γεωγραφία: Διαγώνισμα στη Νότια Αφρική

Γιορτάζει την Παρασκευή ο άγιος Θεόδωρος.  Γιορτάζει και το σχολείο μας. Καλό τριήμερο λοιπόν!!  Πληροφορίες για τον άγιο Θεόδωρο μπορείτε να βρείτε εδώ.