Γλώσσα
Διαβάσαμε το κείμενο "Με λένε Σόνια". Δώσαμε σημασία στην αφήγηση - διήγηση ενός γεγονότος και ιδιαίτερα ενός ατυχήματος. Αύριο θα γράψουμε στο τετράδιο της Παραγωγής Γραπτού Λόγου για ένα ατύχημα το οποίο συνέβηκε σε μας ή ήμασταν παρόντες.
Μαθηματικά
Ασχοληθήκαμε με τις συντεταγμένες και τον άξονα συμμετρίας.
Θα παίξουμε το παιχνίδι «Ναυμαχία» χρησιμοποιώντας συντεταγμένες
http://www.interactive-maths.com/coordinate-battleship-first-quadrant-ggb.html
Μαθήματα:
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ. 40
Προετοιμάζομαι για την παραγωγή γραπτού λόγου με θέμα την αφήγηση ενός ατυχήματος (πυρκαγιά, οδικό ατύχημα με αυτοκίνητα, πεζούς ή ποδηλάτες, ατύχημα στο σπίτι, ατύχημα στο σχολείο)
Μαθηματικά σελ. 40-41
Ιστορία: 2 ερωτήσεις για τον Καραϊσκάκη (κολλούμε τις εικόνες του Καραϊσκάκη και του Κιουταχή).
Διαβάσαμε το κείμενο "Με λένε Σόνια". Δώσαμε σημασία στην αφήγηση - διήγηση ενός γεγονότος και ιδιαίτερα ενός ατυχήματος. Αύριο θα γράψουμε στο τετράδιο της Παραγωγής Γραπτού Λόγου για ένα ατύχημα το οποίο συνέβηκε σε μας ή ήμασταν παρόντες.
Μαθηματικά
Ασχοληθήκαμε με τις συντεταγμένες και τον άξονα συμμετρίας.
Θα παίξουμε το παιχνίδι «Ναυμαχία» χρησιμοποιώντας συντεταγμένες
http://www.interactive-maths.com/coordinate-battleship-first-quadrant-ggb.html
Μαθήματα:
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ. 40
Προετοιμάζομαι για την παραγωγή γραπτού λόγου με θέμα την αφήγηση ενός ατυχήματος (πυρκαγιά, οδικό ατύχημα με αυτοκίνητα, πεζούς ή ποδηλάτες, ατύχημα στο σπίτι, ατύχημα στο σχολείο)
Μαθηματικά σελ. 40-41
Ιστορία: 2 ερωτήσεις για τον Καραϊσκάκη (κολλούμε τις εικόνες του Καραϊσκάκη και του Κιουταχή).