Γλώσσα
Σήμερα ασχοληθήκαμε με το κείμενο "Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες" και συζητήσαμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της υπαίθρου λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων.
Είδαμε τον τρόπο που δομείται ένα άρθρο (πού, ποιός, πότε, πώς, γιατί - αιτίες, προβλήματα, κίνδυνοι, τρόποι αντιμετώπισης). Επίσης είδαμε τον τρόπο παρουσίασης ενός άρθρου (τίτλος, εικόνα, λεζάντα στην εικόνα, κείμενο σε στήλες). Εντοπίσαμε τίτλους που είναι ονοματικές φράσεις και διαχωρίσαμε τις ονοματικές φράσεις από τις ρηματικές.
Παράδειγμα:
Ρηματική φράση Ονοματική φράση
Οι νέοι αγρότες επιμορφώνονται Η επιμόρφωση των νέων αγροτών
ρήμα ουσιαστικό
Μαθηματικά
Ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση της 3ης ενότητας
Ιστορία
Ολοκληρώσαμε τη δημιουργία παρουσιάσεων για ήρωες της επανάστασης στη Μολδοβλαχία, στην Πελοπόννησο και στη Στερεά Ελλάδα
Αθανάσιος Διάκος
Μαθήματα
Ανάγνωση σελ. 8 και 9
Ιστορία: Κολλώ τις εικόνες των αγωνιστών στο τετράδιό μου
Σήμερα ασχοληθήκαμε με το κείμενο "Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες" και συζητήσαμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της υπαίθρου λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων.
Είδαμε τον τρόπο που δομείται ένα άρθρο (πού, ποιός, πότε, πώς, γιατί - αιτίες, προβλήματα, κίνδυνοι, τρόποι αντιμετώπισης). Επίσης είδαμε τον τρόπο παρουσίασης ενός άρθρου (τίτλος, εικόνα, λεζάντα στην εικόνα, κείμενο σε στήλες). Εντοπίσαμε τίτλους που είναι ονοματικές φράσεις και διαχωρίσαμε τις ονοματικές φράσεις από τις ρηματικές.
Παράδειγμα:
Ρηματική φράση Ονοματική φράση
Οι νέοι αγρότες επιμορφώνονται Η επιμόρφωση των νέων αγροτών
ρήμα ουσιαστικό
Μαθηματικά
Ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση της 3ης ενότητας
Ιστορία
Ολοκληρώσαμε τη δημιουργία παρουσιάσεων για ήρωες της επανάστασης στη Μολδοβλαχία, στην Πελοπόννησο και στη Στερεά Ελλάδα
Αθανάσιος Διάκος
Μαθήματα
Ανάγνωση σελ. 8 και 9
Ιστορία: Κολλώ τις εικόνες των αγωνιστών στο τετράδιό μου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου