Γλώσσα
Υπενθυμίσαμε τον τρόπο με τον οποίο γράφεται ένα άρθρο. Την Παρασκευή θα γράψουμε στο τετράδιο της Παραγωγής Γραπτού Λόγου ένα άρθρο σχετικά με τα άσχημα καιρικά φαινόμενα που επηρεάζουν μια περιοχή που τα παιδιά γνωρίζουν (Πάφος, χωριά της επαρχίας Πάφου). Θα προσέξουμε τα εξής στοιχεία:
Μαθήματα:
1. Γλώσσα: Προετοιμάζομαι για Παραγωγή Γραπτού Λόγου: Άρθρο για ακραία καιρικά φαινόμενα και καταστροφές.
2. Μαθηματικά: Φυλλάδιο και βιβλίο σελ.85
Υπενθυμίσαμε τον τρόπο με τον οποίο γράφεται ένα άρθρο. Την Παρασκευή θα γράψουμε στο τετράδιο της Παραγωγής Γραπτού Λόγου ένα άρθρο σχετικά με τα άσχημα καιρικά φαινόμενα που επηρεάζουν μια περιοχή που τα παιδιά γνωρίζουν (Πάφος, χωριά της επαρχίας Πάφου). Θα προσέξουμε τα εξής στοιχεία:
Παράδειγμα άρθρου για ακραία καιρικά φινόμενα:
εδώ
Μαθηματικά:
Κάναμε επανάληψη τα κριτήρια διαιρετότητας των αριθμών (του 2, 3, 4, 5 και 10) καθώς και τους πρώτους και σύνθετους αριθμούς.
Κάποια παιχνίδια και δραστηριότητες μπορείτε να βρείτε εδώ:
Οδηγίες:
Με τα βελάκια επιλέξτε όποιον αριθμό θέλετε, μετά επιλέξτε το εικονίδιο GO
και το δενδροδιάγραμμα του αριθμού θα εμφανιστεί. Kάθε φυλλαράκι που επιλέγετε θα βλέπετε και τον παράγοντα που κρύβεται από κάτω.
Μπορούμε να παίξουμε και με τα κριτήρια διαιρετότητας. Βρείτε αν οι αριθμοί που σας δίνονται διαιρούνται με το 2,3,4,5 και 10.
Μαθήματα:
1. Γλώσσα: Προετοιμάζομαι για Παραγωγή Γραπτού Λόγου: Άρθρο για ακραία καιρικά φαινόμενα και καταστροφές.
2. Μαθηματικά: Φυλλάδιο και βιβλίο σελ.85