Γλώσσα:
Ξεκινήσαμε να μελετούμε το κείμενο του Ευγένιου Τριβιζά "Το μηχάνημα". Αρχικά είδαμε πως φτιάχνουμε μια αφήγηση Η αφήγηση σε κάποιον μπορεί να γίνει προφορικά ή γραπτά για πραγματικό ή φανταστικό γεγονός Ο αφηγητής μπορεί να είναι ένα από τα πρόσωπα της ιστορίας, οπότε η αφήγηση γίνεται σε α΄πρόσωπο ή να μην ανήκει στα πρόσωπα της ιστορίας οπότε η αφήγηση γίνεται σε γ΄πρόσωπο. Χρησιμοποιούμε κυρίως αόριστο ή παρατατικό εκτός από κάποιες περιπτώσεις που θέλουμε να κάνουμε την περιγραφή μας πιο ζωηρή, οπότε χρησιμοποιούμε τον ενεστώτα που λέγεται διηγηματικός ή ιστορικός ενεστώτας. Τέλος δίνουμε τις πληροφορίες πάντα με χρονική σειρά.
Μαθηματικά:
Ολοκληρώσαμε την 4η ενότητα. Έχουμε ξεκινήσει επαναλήψεις για τα πιο σημαντικά θέματα της συγκεκριμένης ενότητας.
Μαθήματα:
Γλώσσα: Ανάγνωση "Το μηχάνημα" σελ. 54, ορθογραφία οι δύο τελευταίες παράγραφοι
Μαθηματικά: Φυλλάδιο
Ξεκινήσαμε να μελετούμε το κείμενο του Ευγένιου Τριβιζά "Το μηχάνημα". Αρχικά είδαμε πως φτιάχνουμε μια αφήγηση Η αφήγηση σε κάποιον μπορεί να γίνει προφορικά ή γραπτά για πραγματικό ή φανταστικό γεγονός Ο αφηγητής μπορεί να είναι ένα από τα πρόσωπα της ιστορίας, οπότε η αφήγηση γίνεται σε α΄πρόσωπο ή να μην ανήκει στα πρόσωπα της ιστορίας οπότε η αφήγηση γίνεται σε γ΄πρόσωπο. Χρησιμοποιούμε κυρίως αόριστο ή παρατατικό εκτός από κάποιες περιπτώσεις που θέλουμε να κάνουμε την περιγραφή μας πιο ζωηρή, οπότε χρησιμοποιούμε τον ενεστώτα που λέγεται διηγηματικός ή ιστορικός ενεστώτας. Τέλος δίνουμε τις πληροφορίες πάντα με χρονική σειρά.
Μαθηματικά:
Ολοκληρώσαμε την 4η ενότητα. Έχουμε ξεκινήσει επαναλήψεις για τα πιο σημαντικά θέματα της συγκεκριμένης ενότητας.
Μαθήματα:
Γλώσσα: Ανάγνωση "Το μηχάνημα" σελ. 54, ορθογραφία οι δύο τελευταίες παράγραφοι
Μαθηματικά: Φυλλάδιο