Γλώσσα
Μαθηματικά:
Συνεχίσαμε με τις αναλογίες. Προσπαθήσαμε να λύσουμε προβλήματα εντοπίζοντας τον τέταρτο όρο είτε με τη βοήθεια των ισοδύναμων κλασμάτων, είτε με τη βοήθεια του γινομένου των άκρων και των μέσων όρων (χιαστί).
Αύριο Τσικνοπέμπτη θα γίνουν οι πρώτες δύο ώρες μαθημάτων, μετά ο Σύνδεσμος Γονέων θα προσφέρει σε όλα τα παιδιά σουβλάκια και θα ακολουθήσουν παραδοσιακά παιχνίδια, χορός και αθλοπαιδιές.
Μαθήματα:
1. Γλώσσα: Προετοιμάζομαι για την Παραγωγή Γραπτού λόγου (παρουσιάζω μια ιστοσελίδα που έφτιαξα)
2. Μαθηματικά: Βιβλίο σελ. 109-111
- Ασχοληθήκαμε με τη διατύπωση κανόνων για ασφαλή χρήση του διαδικτύου με σκοπό να ενημερώσουμε και τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου. Μελετήσαμε τις τελικές προτάσεις οι οποίες φανερώνουν σκοπό:
- π.χ Ήρθα να παίξουμε (ήρθα για να παίξουμε) (αν το "να" μπορεί να αντικατασταθεί από το "για να" τότε η πρόταση είναι ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ).
- Στην περίπτωση που το να δεν μπορεί να αντικατασταθεί από το για να τότε η πρόταση έχει το ρόλο αντικειμένου.
- π.χ Θέλω να πάω εκδρομή (το να δεν μπορεί να αντικατασταθεί από το για να άρα η πρόταση δεν είναι τελική και έχει το ρόλο του αντικειμένου. Αυτό συμβαίνει κυρίως με τα ρήματα μπορώ, θέλω, επιθυμώ, προτιμώ).
- Την Παρασκευή θα γράψουμε στο τετράδιο Παραγωγης Γραπτού λόγου ένα σύντομο άρθρο στο οποίο θα παρουσιάσουμε μια ιστοσελίδα που θα φτιάχναμε. Για παράδειγμα:
Μαθηματικά:
Συνεχίσαμε με τις αναλογίες. Προσπαθήσαμε να λύσουμε προβλήματα εντοπίζοντας τον τέταρτο όρο είτε με τη βοήθεια των ισοδύναμων κλασμάτων, είτε με τη βοήθεια του γινομένου των άκρων και των μέσων όρων (χιαστί).
Αύριο Τσικνοπέμπτη θα γίνουν οι πρώτες δύο ώρες μαθημάτων, μετά ο Σύνδεσμος Γονέων θα προσφέρει σε όλα τα παιδιά σουβλάκια και θα ακολουθήσουν παραδοσιακά παιχνίδια, χορός και αθλοπαιδιές.
Μαθήματα:
1. Γλώσσα: Προετοιμάζομαι για την Παραγωγή Γραπτού λόγου (παρουσιάζω μια ιστοσελίδα που έφτιαξα)
2. Μαθηματικά: Βιβλίο σελ. 109-111