Γλώσσα:
Ολοκληρώσαμε την εργασία "Ταξίδι στο χρόνο" στο τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου.
Μαθηματικά:
Ασχοληθήκαμε με τα κανονικά πολύγωνα (σχήματα με ίσες πλευρές και γωνιές).
Μετρήσαμε τις γωνιές ενός κανονικού πολυγώνου με τη χρήση του πιο κάτω προγράμματος. Κάνετε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει το πρόγραμμα.
Προσπαθήσαμε να συνδυάσουμε κανονικά πολύγωνα με τη βοήθεια των πιο κάτω προγράμμάτων και να βρούμε ποια ενώνονται ακριβώς ώστε να σχηματίσουν 360 μοίρες οι εσωτερικές τους γωνιές. Κάνετε κλικ στις εικόνες για να ανοίξουν τα προγράμματα.
Μαθήματα:
1. Γλώσσα: Αρχίζω να διαβάζω τους χρόνους του ρήματος
2. Μαθηματικά: Βιβλίο σελ. 18,19 και φυλλάδιο μαθηματικών που είναι επανάληψη της προηγούμενης ενότητας.
3. Ιστορία: Ερωτήσεις του βιβλίου στο τετράδιο για τη δεύτερη πολιορκία του Μεσολογγίου.
Ολοκληρώσαμε την εργασία "Ταξίδι στο χρόνο" στο τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου.
Μαθηματικά:
Ασχοληθήκαμε με τα κανονικά πολύγωνα (σχήματα με ίσες πλευρές και γωνιές).
Μετρήσαμε τις γωνιές ενός κανονικού πολυγώνου με τη χρήση του πιο κάτω προγράμματος. Κάνετε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει το πρόγραμμα.
Προσπαθήσαμε να συνδυάσουμε κανονικά πολύγωνα με τη βοήθεια των πιο κάτω προγράμμάτων και να βρούμε ποια ενώνονται ακριβώς ώστε να σχηματίσουν 360 μοίρες οι εσωτερικές τους γωνιές. Κάνετε κλικ στις εικόνες για να ανοίξουν τα προγράμματα.
Μαθήματα:
1. Γλώσσα: Αρχίζω να διαβάζω τους χρόνους του ρήματος
2. Μαθηματικά: Βιβλίο σελ. 18,19 και φυλλάδιο μαθηματικών που είναι επανάληψη της προηγούμενης ενότητας.
3. Ιστορία: Ερωτήσεις του βιβλίου στο τετράδιο για τη δεύτερη πολιορκία του Μεσολογγίου.