Γλώσσα
Ολοκληρώσαμε την εργασία για την περιγραφή μιας ιστοσελίδας που θα φτιάχναμε. Ασχοληθήκαμε με τις εγκλίσεις (προστακτική, υποτακτική) σε ασκήσεις του Τετραδίου Εργασιών.
Μαθηματικά:
Ασχοληθήκαμε με τις αναλογίες και συγκεκριμένα με αναλογίες όπου δε μας βοηθούν τα ισοδύναμα κλάσματα. Τότε έχουμε δύο τρόπους να βρούμε τον τέταρτο όρο της αναλογίας.
Παράδειγμα: Με 30 κιλά αλεύρι φτιάχνω 39 κιλά ψωμί. Πόσα κιλά ψωμί θα φτιάξω με 50 κιλά αλεύρι;
1ος τρόπος:
Βρίσκουμε πόσα κιλά ψωμί γίνονται με ένα κιλό αλεύρι.
Έχουμε 39:30= 1.3 κιλά ψωμί. Άρα για τα 50 κιλά αλεύρι πολλαπλασιάζουμε 1,3 Χ 50 = 65 κιλά ψωμί.
2ος τρόπος: Γράφω τον αρχικό λόγο, σχηματίζω την αναλογία και μετά χιαστί.
Μαθήματα:
Γλώσσα: Τετράδιο Εργασιών σελ. 62,63 και 71 και Ορθογραφία σελ. 50
Μαθηματικά: Σελ. 112
Τα παιδιά που έχουν αναλάβει ρόλους για την 25η Μαρτίου να αρχίσουν να μαθαίνουν τα λόγια τους!
Ολοκληρώσαμε την εργασία για την περιγραφή μιας ιστοσελίδας που θα φτιάχναμε. Ασχοληθήκαμε με τις εγκλίσεις (προστακτική, υποτακτική) σε ασκήσεις του Τετραδίου Εργασιών.
Μαθηματικά:
Ασχοληθήκαμε με τις αναλογίες και συγκεκριμένα με αναλογίες όπου δε μας βοηθούν τα ισοδύναμα κλάσματα. Τότε έχουμε δύο τρόπους να βρούμε τον τέταρτο όρο της αναλογίας.
Παράδειγμα: Με 30 κιλά αλεύρι φτιάχνω 39 κιλά ψωμί. Πόσα κιλά ψωμί θα φτιάξω με 50 κιλά αλεύρι;
1ος τρόπος:
Βρίσκουμε πόσα κιλά ψωμί γίνονται με ένα κιλό αλεύρι.
Έχουμε 39:30= 1.3 κιλά ψωμί. Άρα για τα 50 κιλά αλεύρι πολλαπλασιάζουμε 1,3 Χ 50 = 65 κιλά ψωμί.
2ος τρόπος: Γράφω τον αρχικό λόγο, σχηματίζω την αναλογία και μετά χιαστί.
Μαθήματα:
Γλώσσα: Τετράδιο Εργασιών σελ. 62,63 και 71 και Ορθογραφία σελ. 50
Μαθηματικά: Σελ. 112
Τα παιδιά που έχουν αναλάβει ρόλους για την 25η Μαρτίου να αρχίσουν να μαθαίνουν τα λόγια τους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου